Friday, February 6, 2009

Hidroponik untuk Hana

Ini dia Hana Marissa. Anak pertama aku. Aku dedicate projek / hobi hidroponik ini untuk baby Hana.






Hana dengan muka yang penuh gembira, dengan senyum lebar memberikan lagi semangat juang untuk meneruskan hobi ini dan daya usaha untuk pertingkatkan lagi eksperimen hidroponik ini.








Kenapa blog? Untuk catitan semoga Hana satu hari nanti boleh ikuti perkembangan hobi ini.

HARAPAN

Kepada pengunjung blog ini. Saya akan cuba catitkan segala usaha eksperimen saya untuk dikongsikan bersama. Walau bagaimanapun ingin diingatkan saya bukan pakar hidroponik. Ini cuma cubaan saya, cubaan meneroka dunia hidroponik.

Sekian.

1 comment:

  1. salam
    terimakasih informasinya ^_^8
    saya juga ingin mencoba menanam dengan sistem hidroponik

    ReplyDelete